TASUTA TRANSPORT KÕIKIDELE TELLIMUSTELE. TELLIGE NÜÜD!

Valuuta :

Tagastab

1. Taganemisõigus (jahutusperiood):

Nagu on sätestatud direktiivis 2011/83/EL, on tarbijatel taganemisõigus, mis võimaldab neil oma ostuotsust uuesti kaaluda ja leping ilma igasuguse selgituseta lõpetada. Neljateistkümne (14) tööpäeva jooksul alates kaupade kättesaamisest saavad kliendid kasutada seda jahutusperioodi, tagastada tooted oma kulul ja saada tagasi makstud summa, küsimusi esitamata.

2. Erand taganemisõigusest:

Kliendil ei ole õigust lõpmatuks kaupade tagastamiseks kokkulepete puhul, mis käsitlevad:

  • Allahinnatud tooteid;
  • Spetsiaalselt tellitud ja vastavalt individuaalsetele nõuetele toodetud kaupu. Sellesse kategooriasse kuuluvad ka kõik meie poe pakutavad iseliimuvad tooted, nagu iseliimuvad korgirullid, iseliimuvad korgilehed, iseliimuvad korgilindid, iseliimuvad värvilised korgilehed, iseliimuv dekoratiivne kork, iseliimuvad 3D-plaadid ja teised;
  • Kui kaupa ei tagastata täispakendites, näiteks põrandakatted;
  • Keemilisi tooteid nagu lakid ja liimid;

3. Tagastamise protsess ja ajakavad:

Enne tagastamisprotseduuri alustamist järgige neid samme:

  • Teavitage meie meeskonda vähemalt üks päev enne toote tagasisaatmist, saates e-kirja, milles sisaldub teave teie tellimuse ja tagastatavate kaupade kohta;
  • Sisestage täidetud "Tagastamise vorm", mis on saadaval meie töötajatelt küsimise peale, ja ostutõend kaupade tagastamisel. Palun saatke need ainult meiega suhtlemise käigus määratud tagasisaatmise aadressile ja märgistage pakend selgelt tagastamisena;
  • Kui tellimusele lisati "tasuta kingitused", lisage need samuti tagasisaatud pakendisse. Veenduge, et tagastatud esemed oleksid hästi pakendatud, et vältida transpordi käigus tekkivaid kahjustusi. Nõuetekohase pakendamise puudumisest tingitud kahjustused võivad kaasa tuua tagastamise tagasilükkamise. Tagastamise kulud kannab klient. Veenduge lisaks, et paigutate ostutõendi kindlalt pakendisse, et vältida selle juhuslikku kaotamist, kadumist või kahjustumist.

4. Tagastused:

Klient vastutab kõigi otsekulude eest, mis on seotud kaupade tagastamisega (näiteks pakendamine, turvamine ja tagasisaatmine poolele). Pood tagastab kliendile ostetud kaupade täieliku väärtuse ostuhetkel.

5. Tagasimaksmise aeg:

Pärast kaupade tagastamise kinnitamist ja nende seisukorra hindamist, et tuvastada defektide või ülemäärase kasutamise puudumist, algatame tagasimaksmise protsessi viivitamata ja hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastatud eseme kättesaamise päevast.

6. Kaupade seisund:

Kaup tuleb tagastada originaalpakendis koos kõigi tarne käigus saadud lisadega. Klient vastutab kauba korraliku pakendamise eest, et vältida kahjustusi transpordi ajal. Ostutõendi väärtus tuleks pakendis piisavalt kindlustada, et vältida juhuslikku kadumist, valesti paigutamist või kahjustumist. Palun pange tähele, et me ei aktsepteeri sularahas tagastatud saadetisi. Pärast kauba müümist teisele ostjale ei vastuta pood kaupade defektide eest. Me ei saa arvesse võtta nõudeid, mis on seotud juhuslike või tahtlike kahjustuste või defektidega, mis on põhjustatud ebaõigest või ebapiisavast kasutamisest ja hooldusest. Kõik pretensioonid töödeldakse neljateistkümne tööpäeva jooksul nende saamisest. Kahjustatud kaupade korral need parandatakse või asendatakse uue samaväärse väärtusega esemega. Kui asendamine pole võimalik (nt saadavuse tõttu), tagastab KORK.PL sp. z o.o. kliendile samaväärse summa või pakub valikuks muid saadaolevaid poe tooteid.

7. Hüvitamise meetod:

Juhul, kui makse tehti pangaülekandega poe kontole, kantakse tagasimakse läbi vastupidise pangaülekandega. Kui makse tehti deebet- või krediitkaardiga, kannab poe tagasi kliendi kaardile, mida kasutati tehinguks. Kui kasutati makseprotsessoreid nagu PayPal või Klarna, kantakse tagasimakse nende kontole.

8. Klienditugi:

Palun võtke ühendust poega, et kinnitada täpne tagasisaatmise aadress. KORK.PL-ga kokkuleppeta saadetised ja nende kohta eelnevat teavet mitteandvad saadetised ei kuulu vastuvõtmisele.

tel.: +48 616 616 911 (PL)
tel.: +48 793 995 445 (EN)
tel.: +49 159 04699518 (DE)
e-post: biuro(at)kork.pl

Tööaeg: Esmasp. - Reede 8:00 – 16:00

9. Keel ja jurisdiktsioon:

Kõik tagastuspoliitikast tulenevad vaidlused kuuluvad 2011/83/EL direktiivi alusel tarbijate õiguste kohta. See sätestab reeglid, mis puudutavad teavet, mida tuleb anda kauglepingute ja ärikohtadest eemal sõlmitud lepingute ning muude kauglepingute kohta. Lisaks reguleerib direktiiv õigust lepingutest taganemiseks kauglepingute ja ärikohtadest eemal sõlmitud lepingute puhul ning harmoneerib teatavaid sätteid, mis puudutavad lepingute täitmist ettevõtete ja tarbijate vahel, samuti nende lepingute muid aspekte.

Turvalised maksed
Tasuta kohaletoimetamine
Kõrgeim kvaliteet
Rahulolu garantii